-26-07-2023-
Afgelopen weken hebben wij diverse leuke projecten mogen voorzien van Hospitality Ladies.
Bijvoorbeeld dames in Volendams kostuum tijdens een boekpresentatie in Artis, Amsterdam. Ter promotie van het boek Little Bernie. Waarbij kinderen
betrokken worden bij de bezienswaardigheden en stukjes geschiedenis van Amsterdam.
Congres begeleiding in World Forum Den Haag met onder andere een talk van Esther Vergeer, rolstoeltennister.
En dames in Hollands kostuum als Kaasmeisjes met decor en attributen voor een fotoshoot.
Wij hopen u in het komende half jaar te mogen voorzien van onze Hospitality Ladies. Check de site en laat u overtuigen door voor onze dames te kiezen.
-12-05-2023-
Keukenhof seizoen liep van eind maart tot en met 14 mei 2023. We hebben een geweldig seizoen achter de rug. Ondanks de regen liep het park hartstikke vol met bezoekers
uit allerlei landen. Veel gelachen met onze collega's (10 van onze ladies + personeel van de cateraar), hard gewerkt, interessante gesprekken met toeristen en op de paar rustige momenten mensen bekeken.
En dat alles tussen de prachtige planten en bloemen perken. Zelfs Koningin Maxima en de vrouw van de Franse President Macron kwamen langs.
Voor 2024 gaan we het catering team uitbreiden. We zoeken medewerkers voor de verkoop van broodjes, hotdog, kibbeling, koffie/thee en dranken.
Overige taken zijn maken van de broodjes, koelkasten bijvullen, schoonmaken.
We hebben al een leuk team, maar zoeken jouw erbij! Leuk uurtarief in zowel loondienst als zzp. Met werkpasje gratis parkeren of gratis met OV vanaf Leiden en Schiphol.
Mail info@hospitalityladies.nl of bel 0186-694555 voor meer informatie.
-23-01-2023-
Even een leuke herinnering: Eind jaren 90 wilde Bart de Graaff zijn omroep naar een hoger niveau tillen. Hij moest daarvoor een C status halen en er werd een grootse ledenwerving op touw gezet.
Vanuit Studio 21 op het MediaPark in Hilversum werd een grote promotieactie op touw gezet.
Bussen werden ingezet om vele hosts en hostesses het land in te sturen en om in 1 dag met zoveel mogelijk nieuwe leden terug te keren. Dus lukte goed ruimschoots, door de voor aankondiging.
Als dank aan iedereen die geholpen heeft werd er 's avonds een groot feest gegeven met bekende Nederlanders en artiesten en veel eten.
-23-01-2023-
"Wat was het een mooie avond. De opdrachtgever en de bezoekers waren uiterst tevreden, en dat kwam mede door jullie.
Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie inzet, expertise en een algeheel fijne samenwerking.
Zonder jullie zou het evenement niet zo goed gelukt zijn. Wij hopen in de toekomst nog een keer met jullie te kunnen werken.
Over de hostessen en parkeerwachten zijn wij zeer tevreden, zij hebben hun werk uitstekend gedaan."
-12-10-2022-
The IBC stands for International Broadcasting Convention. From Friday 9 September to Monday 12 September we have made Supervisor and Hostesses available as stand personnel.
The most important tasks were organizing the meeting rooms and the stand with the associated catering, including taking care of lunch.
But also receiving and scanning new visitors at the stand. Finally, this is the most important thing for the company to work with after the trade show.
The last day the Supervisor worked for the registration at the Helpdesk at an entrance.
-05-09-2022-
Het is altijd leuk om op nieuwe locaties te werken. Deze locatie is niet nieuw en heeft juist een geschiedenis. Maar voor ons een locatie waar we nog niet eerder geweest waren.
In deze 9 meter hoge hangar van 35 meter breed en 68 meter lang zijn de leslokalen omgetoverd tot congreszalen.
In de montagehal konden de leerlingen sleutelen aan vliegtuigen. Van 1961 tot en met 1993 was het gebouw aan Binckhorstlaan 249 in Den Haag het onderkomen van de MTS voor Luchtvaarttechniek.
-19-07-2022-
Zoekt u cateringpersoneel voor dagevenementen? Dan kunnen wij vaak nog personeel regelen om u te helpen.
Zo maakt het catering bedrijf van de Brandweerauto Foodtruck ook gebruik van onze Hospitality Ladies.
Bij een bedrijf in Benschop mocht de cateraar een geweldige zonnige, middag verzorgen met een bar vol drankjes, de Brandweerauto Foodtruck met saté en hamburgers,
de Frietwagen en de Haringkar met allerlei heerlijk belegde broodjes, zalm, rolmops en haringen.
Het terrein werd aangekleed met picknick tafels, parasollen en pagode tenten. Van vele van de 450 medewerkers die dit na een presentatie cadeau kregen hebben wij alleen maar complimenten ontvangen.
-17-05-2022-
Eindelijk mocht de Keukenhof weer toeristen ontvangen! Na 2 jaar dicht zijn was iedereen er aan toe om weer te kunnen genieten van de prachtige kleuren en bloemen.
En van het mooie weer onder genot van een hapje en drankje.
Voor een Horecapunt hebben wij bijna het hele seizoen personeel mogen leveren om de eigenaresse, eigenaar en hun team te versterken.
Volgend jaar mogen we weer. Ben jij er dan bij? Solliciteer nu alvast voor een plekje in ons team! info@hospitalityladies.nl
"Wat een ongelooflijke top prestatie heb jij en al je geweldige Hospitality Ladies & Eventmanagement afgeleverd tijdens ons seizoen op het keukenhof 2022. Dikke terechte verdiende pluim... We hebben het met elkaar geflikt. 2022 was voor ons, dankzij jullie, een zeer succesvol Keukenhof seizoen. 2023 staat vast: 23 maart t/m 14 mei …(save the date😉) dan gaan wij zeker weer gebruik maken van jullie geweldige diensten."
-06-04-2022-
Alle locaties zijn leuk om in te mogen werken. Maar af en toe mogen we op hele speciale plekken werken. Zo ook deze locatie: Het Spoorwegmuseum in Utrecht
voor heel toepasselijk een Logistiek congres. Met 3 collega's verzorgden wij de registratie en ontvangst tussen de oude wagons.
-02-03-2022-
Weer terug op kantoor. Na 1,5 maand Hospitality voor de GGD op 2 locaties zitten we weer op kantoor en kunnen allerlei evenementen, congressen en beurzen gaan plannen.
Voor de GGD hebben wij hospitality functies vervuld in Rai Amsterdam en oude discotheek Alcazar in Puttershoek.
Een andere setting dan wij gewend zijn, maar de gastvrije ontvangst en begeleiding blijft.
Op het moment dat wij stopten met die functies kwamen de versoepelingen en hopen wij u weer te mogen ontmoeten op uw events. Wij hebben u gemist!
-26-03-2021-
Hospitality is het geven van de meeste ultieme service aan gasten in het hele proces van ontvangst tot aan het afscheid.
Daarin gaan wij niet voor 'good', maar voor 'excellent' ofwel UITSTEKEND!
De beleving of het gevoel wat wij proberen over te brengen laat zich lastig uitleggen. Hospitality is een niet-tastbaar begrip.
Toch zit het bij onze Ladies in de genen en voelen zij feilloos aan wat u als klant verwacht, maar ook wat uw gasten verwachten en nodig hebben.
De gastvrijheid staat centraal in onze diensten en gasten beleven uw evenement of congres, of welke gelegenheid dan ook als een speciale memorabele ervaring.
Zij voelen zich geholpen, begrepen, begeleid en gaan na afloop met een goed gevoel weer naar huis.
Dit is een belangrijk onderdeel van uw evenement waarbij dit een deel van uw reputatie zal vormen. Het zal bij uw gasten uw positieve imago voor uw bedrijf versterken.
-25-11-2020-
De Fleur de Lis (Lelie) wordt vaak op Franse familie wapenschilden gebruikt.
Het Franse hof gebruikte dit symbool als teken van zuiverheid en klasse.
Hospitality Ladies gebruikt dit op de website om klasse aan te duiden.
Goud sprankelt en straalt luxe uit, innerlijke wijsheid, ontspant en geeft veiligheid.
Precies waar Hospitality Ladies voor staat.
-24-08-2020-
Hun hoge verantwoordelijkheidsgevoel komt van pas om uw klanten te wijzen op de maatregelen.
* Zij nemen uw telefoontjes aan,
* Zorgen voor een vriendelijke ontvangst en
* Zorgen natuurlijk voor een lekker kopje koffie.
Geen vaste contracten, maar oproepbaar wanneer u wilt.
Veel beschikbaar, daar onze Ladies op dit moment weinig op evenementen kunnen werken. Zij hebben zin om voor u te werken.
-17-02-2020-
Floormanagers en Customer Service Managers tijdens ISEurope 2020.
Bedankt organisatie voor de geweldige jaren.
Jammer dat de beurs uit Rai Amsterdam vertrekt, maar heel veel succes en plezier in Barcelona vanaf 2021!
Deze beurs heeft nog altijd veel potentie om te groeien en dat is dé reden voor vertrek.
6 dagen Floormanager tijdens build up, 4 dagen Customer Service Manager tijdens de tradeshow. Lees meer inclusief een referentie op Hospitality Managers.
-20-01-2020-
Voor degene die niet weten wat Mice en Place betekend...
Het zijn werkzaamheden die leiden tot een hogere snelheid van service. Door alles zo goed mogelijk van tevoren klaar te zetten, worden gasten sneller bediend.
'Alles van tevoren klaarzetten op de juiste plaats.'
Onze ladies weten hoe het hoort en kunnen u tijdelijk helpen tijdens uw beurs of bedrijfsfeest. Bij het serveren en debrasseren gaat het niet alleen om de activiteit,
maar ook over de omgang met gasten. Onze Hospitality Ladies werken volgens de gebruikelijke etiquettes waardoor de service zo hoog mogelijk is.
-19-07-2019-
Enkele jaren geleden was het Women Shelter Congres in het World Forum Den Haag.
4 Dagen lang verzorgden we met een groot team via een congresbureau de ontvangst, registratie, zaalbemanning en bewegwijzering.
Eén van de dames had het genoegen om voor de organisatie (o.a. met Femke Halsema) de ontvangst en begeleiding te verzorgen van grote namen als
Koningin Maxima, Prinses Mary van Denemarken en actrice Ashley Judd.
Ook was het een eer om Activist en Nobelprijswinnaar Dr. Denis Mukwege uit Congo te begeleiden. Wat een indrukwekkend verhaal had hij en wat een aardig, goede man.
Uiteraard was het merendeel vrouwen die op het podium mochten spreken over hun indrukwekkende verhalen over vrouwenmishandeling, op welke manier dan ook.
De presentatie van het hoofdpodium was in handen van Jacobine Geel.
Theatergroep Adelheid Roosen was gevraagd voor unieke animatie momenten tijdens de lunches, maar gaven ook dagelijks meerdere voorstellingen over "De Gesluierde Monologen".
Waarin krachtige Marokkaanse vrouwen hun versie van "De Vagina Monologen" vertelden en speelden.
Het is voor Hospitality Ladies dan ook een soort motivatie om zo veel mogelijk vrouwen in te zetten op evenementen en te laten zien wat wij waard zijn.
-05-01-2019-
Charmante Daisy neemt graag diverse taken van u over. Een lieftallige verschijning. Speciaal voor u tovert ze haar grootste glimlach.
Ervaar deze vrouw met ervaring!
- Daisy heeft onder andere als secretaresse op de secretaressedag mogen werken voor Politie Zeeland.
- Als ontvangstdame en nieuwe receptioniste voor een Voederbedrijf, waarbij boeren bedrijven uitgenodigd waren voor een dagje met allerlei sprekers.
- Als gastvrouw op een beurs met standhouders van Watermanagement.
- Als gastvrouw de collega's van een aantal uitzendbureaus welkom heten op de kerstborrel.
- En als gastvrouw op een meerdaagse beurs inschrijvingen controleren.
- En bij u?
Animator Hans heeft in afgelopen 25 jaar een schat aan ervaring opgedaan en vele types en creaties ontwikkeld. Zo is Hans ook als Nostalgische Fotograaf te boeken.
Lees meer over Nostalgische Fotograaf
-16-10-2018-
#ThrowbackThursday
Herinneringen ophalen aan een van de vele projecten die wij hebben mogen begeleiden. Met trots kijken wij terug op deze grote evenementen.
Bij Heineken Trophy in 1997 in AutoTron Rosmalen werd eigenaresse Ilse ingezet als hostess op de tribunes en bij het spelershuis.
Vele bekende tennissers waren aanwezig. Paul Haarhuis, Thomas Muster, Miriam Oremans, Mary Pierce etc. Maar het meeste memorabele moment van die week was
de prachtige wedstrijd waarbij Richard Krajicek (toen nr 6 van de wereld - en 1996 Wimbledon winnaar) de nummer 2 Michael Chang versloeg.
Tenor José Carreras verzorgde in 1999 in De Doelen in Rotterdam samen met sopraan Ana Maria Gonzalez en Het Nationaal
Philharmoisch Orkest een benefietconcert voor Stichting Day by Day. Als organisatie/ productie assistente verzorgde Ilse samen met een collega voor de planning van personeel,
de bewegwijzering, placering en contact tussen organisatie en locatie.
25 hostesses zorgden voor de soepele en hartelijke ontvangst van gasten in gala outfit. Na afloop kwamen vele gasten bedanken voor de fantastische avond en de goede zorgen.
Sindsdien is er veel veranderd. De passie voor het vak is nog groter geworden!
-18-06-2018-
Begin juni mochten wij weer op een unieke locatie werken.
Tussen de bedden, tafels en stoelen, decoratie en andere prachtige creaties werden 10 zalen gecreerd om lezingen te kunnen geven aan 400 gasten.
De hostesses zorgden onder andere voor de registratie, ontvangst en begeleiding van de sprekers, bewegwijzering van de gasten en het beantwoorden van allerlei vragen.
-30-01-2018-
Door ons werk komen wij op de meest bijzondere locaties.
In de 3e week van januari heeft onze hostess een congres begeleid in De Fabrique in Utrecht.
Door onze ervaringen kunnen wij u goed helpen met het selecteren van een locatie voor uw evenement. Eventmanager Ilse
loopt graag met u mee en zorgt dat zij de voor en nadelen voor u bekijkt en noteert. Samen vinden wij de juiste sfeer.
Voor een vrijblijvende offerte op maat:
Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.
-09-01-2017-
Op de Horecava mochten wij voor N200/GES de Visit Connect App uitleggen aan standhouders.
Tussen prachtige stand en heerlijke etensgeuren zorgen dat de standhouders gemotiveerd werden om de app te downloaden, activeren en gebruiken.
N200: "Ik ben blij. Het was een geslaagde dag. De foto's zien er leuk en gezellig uit!"