Hospitality Ladies

&

Eventmanagement

ga naar de Nederlandse versie van deze site Load the english version of this website
By Fun & Party Match
Home Hospitality Management Hostesses Organisatie Assistenten Blog Over ons Contact






Blog

Congres begeleiding

-18-06-2018-
Begin juni mochten wij weer op een unieke locatie werken.

Tussen de bedden, tafels en stoelen, decoratie en andere prachtige creaties werden 10 zalen gecreerd om lezingen te kunnen geven aan 400 gasten.

De hostesses zorgden onder andere voor de registratie, ontvangst en begeleiding van de sprekers, bewegwijzering van de gasten en het beantwoorden van allerlei vragen.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Congres begeleiding www.hospitalityladies.nl Woonindustrie www.hospitalityladies.nl
Eventmanager helpt met locatie zoeken www.hospitalityladies.nl Woonindustrie Nieuwegein www.hospitalityladies.nl

Registratie dames optimaal inzetten

-06-04-2018-
Wanneer u Hospitality Ladies inzet om uw registratiedesk te bemannen tijdens een event, zorg dan voor een gedegen briefing.
Neem de tijd om hen schriftelijk en onsite persoonlijk te informeren van alle ins en outs van uw dagprogramma. Zo zijn zij voorbereid, maar geven zij ook de beste service aan uw gasten.

Wij helpen u graag met het maken van deze briefing.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Congres begeleiding

-30-01-2018-
Door ons werk komen wij op de meest bijzondere locaties. In de 3e week van januari heeft onze hostess een congres begeleid in De Fabrique in Utrecht.

Door onze ervaringen kunnen wij u goed helpen met het selecteren van een locatie voor uw evenement. Eventmanager Ilse loopt graag met u mee en zorgt dat zij de voor en nadelen voor u bekijkt en noteert. Samen vinden wij de juiste sfeer.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Congres begeleiding www.hospitalityladies.nl De Fabrique www.hospitalityladies.nl
Eventmanager helpt met locatie zoeken www.hospitalityladies.nl Eventmanager voor congres www.hospitalityladies.nl

Presentator of dagvoorzitter gezocht?

-11-01-2018-
Het lijkt zo makkelijk: zelf de presentatie op u nemen. Maar er komt meer bij kijken dan u denkt.
* Tijdens uw feestavond de artiesten aan kondigen.
* Een vraag en antwoord ronde begeleiden tijdens een product lancering.
* Klant, relaties en medewerkers aan elkaar koppelen en laten netwerken.

Alain Kersten is een goedgebekte, enthousiaste en professionele presentator.
Iedere zaal of gezelschap weet hij feilloos voor zich te winnen met zijn charme en enthousiasme. Hij is adrem, gedreven en heeft oog voor detail.

Alain is niet van het podium weg te slaan en treedt op als presentator/zanger/entertainer op diverse evenementen, bedrijfsfeesten en roadshows.
De bredase Amsterdammer werkt regelmatig als consumenten-presentator voor SBS6, Radio 10 FM super roadshow, Omroep Brabant zomertoer, Van der Valk bedrijfs- en themafeesten, Zonnige zomertoer 2003. NEC Open dag (en andere open dagen).

Beurspresentaties: Femina, Huishoudbeurs, Autorai, Huishoudbeurs sinds 2011, Megafestatie voor Veronica.

Presentatie + zang: Ten Cate Modebedrijf, Familie Entertainment tour, Bob's Saloon Uitgeest, etc. .
Kortom, een duizendpoot die niet stil staat!

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Hulp nodig bij het organiseren van een bedrijfsfeest/ themafeest?

-26-09-2017-
Feesten waarbij de gasten met een lach naar huis gaan, waar nog weken over gesproken wordt dat geeft een kick. Zowel voor u als voor ons. Maar de Werkkostenregeling dan? Houdt het feest op uw eigen locatie. Samen met u maken wij er een onvergetelijk feest van en toveren wij uw locatie om in een andere belevingswereld. Het team van Fun & Party Match heeft in de loop der jaren diverse bedrijfsfeesten mogen organiseren en assisteren. Elke opdracht accepteren wij met veel genoegen en gaan de uitdaging mét u aan.

Er wordt uitgebreid gekeken naar uw wensen en eisen en begeleiden u in het gehele traject. Door middel van een stappenplan gaan wij elk belangrijk element af en nemen de juiste afwegingen in overleg met u. In verband met de WKR Regeling zou het verstandig kunnen zijn om uw evenement op uw eigen werkplek, in uw bedrijfsgebouw of op uw parkeerterrein te organiseren. De kosten van dit feest komen dan op een nihilwaardering.
Allerlei evenementen zoals gala, teambuilding, recepties, product presentaties en themafeesten behoren tot onze mogelijkheden.

U heeft met professionals te maken die zorgen dat u nergens meer naar om hoeft te kijken. Een geruststellende gedachten.
Heeft u liever de controle in eigen hand, maar wel hulp nodig van een Eventmanager.

Wij zijn in het bezit is van erkende diploma's zoals Hospitality & Communications Management, Sociale Hygiëne en Cafébedrijf. Altijd een scherp oog houdend op de naleving van allerlei etiquette regels. Ook onze overige personeelsleden/ hostesses hebben een gedegen evenementen-, communicatie of horeca ervaring en opleiding achter de rug. Wij werken alleen met geselecteerde kwalitatief goede leveranciers en derden.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Typetje: Hostess Daisy

-05-05-2017-
Charmante Daisy neemt graag diverse taken van u over. Een lieftallige verschijning. Speciaal voor u tovert ze haar grootste glimlach. Ervaar deze vrouw met ervaring!

- Daisy heeft onder andere als secretaresse op de secretaressedag mogen werken voor Politie Zeeland.
- Als ontvangstdame en nieuwe receptioniste voor een Voederbedrijf, waarbij boeren bedrijven uitgenodigd waren voor een dagje met allerlei sprekers.
- Als gastvrouw op een beurs met standhouders van Watermanagement.
- Als gastvrouw de collega's van een aantal uitzendbureaus welkom heten op de kerstborrel.
- En als gastvrouw op een meerdaagse beurs inschrijvingen controleren.
- En bij u?

Animator Hans heeft in afgelopen 25 jaar een schat aan ervaring opgedaan en vele types en creaties ontwikkeld. Lees meer over Animator Hans

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Typetje Hostess Daisy inhuren www.hospitalityladies.nl Typetje Hostess Daisy inhuren www.hospitalityladies.nl Typetje Hostess Daisy inhuren www.hospitalityladies.nl

ISE 2017

-13-02-2017-
(Opdracht dankzij Brandwise) Eigenaresse Ilse, als Floormanager, als verlengstuk van de organisatie tijdens de beursopbouw en tijdens de beurs als Customer Service Manager.
ISE: "Bedankt voor de energie en positieve inzet die je in de beurs hebt gestoken! Wij vonden het geweldig om met je te werken! Jullie zijn echt waardevol voor ons! Een dikke knuffel en zeker weten tot volgend jaar!"

Customer Service Manager tijdens ISE www.hospitalityladies.nl Customer Service Manager tijdens ISE www.hospitalityladies.nl

Horecava

-09-01-2017-
Op de Horecava mochten wij voor N200/GES de Visit Connect App uitleggen aan standhouders. Tussen prachtige stand en heerlijke etensgeuren zorgen dat de standhouders gemotiveerd werden om de app te downloaden, activeren en gebruiken.
N200: "Ik ben blij. Het was een geslaagde dag. De foto's zien er leuk en gezellig uit!"

n200 Horecava www.hospitalityladies.nl Horecava hostesses www.hospitalityladies.nl n200 Visit Connect app www.hospitalityladies.nl hostesses voor Horecava www.hospitalityladies.nl
hostesses Amsterdam www.hospitalityladies.nl Rai hostesses www.hospitalityladies.nl

Onze Ladies als Workshop begeleiders

-04-10-2016-
Voor de Furieade in Maassluis op 1 oktober j.l. mochten wij de Oud Hollandse Spelen, Oud Hollandse Snoepkraam en Workshop Delfts Blauw Tegeltjes Beschilderen verzorgen. Onze Ladies zijn van alle markten thuis. De ene week staan zij strak in mantelpakje op een beursstand informatie te verschaffen over een bedrijf. De andere week verzorgen zij een kookdemonstratie in winkels. Weer een week later staan zij op een buitenevenement als begeleider voor een workshop.

Jong (vanaf 8 jaar) en oud mochten een eigen tegeltjes beschilderen met sneldrogende verf. Met gebruik van sjablonen of een eigen tekening waren de resultaten creatief en prachtig te noemen.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Workshop begeleiders huren www.hospitalityladies.nl

Referentie

"Ilse werkt sinds 2004 bij onze 'World of Private Label' beurs. In 2012 is ze supervisor geworden.
Er worden aan de balies veel verschillende talen gesproken, waarbij Engels echter wel het meest gangbaar is. In deze internationale omgeving schakelt Ilse zonder moeite, en is ze helemaal op haar plaats.
Ik heb Ilse leren kennen als iemand op wie we kunnen bouwen. Iemand die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Zowel vriendelijk als daadkrachtig in haar optreden naar zowel klanten als haar collega's. Het aansturen van de hostesses gaat haar heel natuurlijk af. Haar positieve houding maakt het bovendien erg prettig om met haar samen te werken. Tot 2019!"

Ook op zoek naar uw Hospitality Manager/ Supervisor? Mail dan snel naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Heineken Trophy & Benefietconcert José Carreras

-16-06-2016-
#ThrowbackThursday
Herinneringen ophalen aan een van de vele projecten die wij hebben mogen begeleiden. Met trots kijken wij terug op deze grote evenementen. Bij Heineken Trophy in 1997 in AutoTron Rosmalen werd eigenaresse Ilse ingezet als hostess op de tribunes en bij het spelershuis. Vele bekende tennissers waren aanwezig. Paul Haarhuis, Thomas Muster, Miriam Oremans, Mary Pierce etc. Maar het meeste memorabele moment van die week was de prachtige wedstrijd waarbij Richard Krajicek (toen nr 6 van de wereld - en 1996 Wimbledon winnaar) de nummer 2 Michael Chang versloeg.

Tenor José Carreras verzorgde in 1999 in De Doelen in Rotterdam samen met sopraan Ana Maria Gonzalez en Het Nationaal Philharmoisch Orkest een benefietconcert voor Stichting Day by Day. Als organisatie/ productie assistente verzorgde Ilse samen met een collega voor de planning van personeel, de bewegwijzering, placering en contact tussen organisatie en locatie. 25 hostesses zorgden voor de soepele en hartelijke ontvangst van gasten in gala outfit. Na afloop kwamen vele gasten bedanken voor de fantastische avond en de goede zorgen.

Sindsdien is er veel veranderd. De passie voor het vak is nog groter geworden!

Ook op zoek naar hostesses of productie assistenten? Mail dan snel naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

KPN - Virtuele bril met 360 graden filmpje promoten

-08-06-2016-
Onze hostess hielp in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam tijdens Mendix World KPN-ers met het uitleggen van de werking van virtuele brillen met 360 graden filmpjes. Bezoekers konden op een draaistoel gaan zitten om deze spectaculaire beleving mee te maken. Alles bekijken achter de schermen van Schiphol tussen de vliegtuigen.
Voor de KPN-ers was het fijn om dezelfde hostess in te huren, daar zij al op diverse events en diverse van hun locaties heeft gewerkt. Daarmee is zij bekend met hun etiquette en wensen.

Voor een vrijblijvende offerte op maat kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555. Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.