Hospitality Ladies

&

Eventmanagement

ga naar de Nederlandse versie van deze site Load the english version of this website
By Fun & Party Match
Home Hospitality Management Hostesses Organisatie Assistenten Blog Over ons Contact






Hospitality Management

Eventmanager of Partymanager

Onze Hospitality Manager verzorgt een cruciale functie! Zij houdt een 'helikopterview' en springt in waar nodig.
Zij houdt een oogje op de toepassing van zakelijke etiquette en bewaakt het stijlvolle karakter uw event.
Zij neemt een deel van uw werk uit handen. U kunt tenslotte niet overal tegelijk zijn.
Zij heeft contact met de opdrachtgever, gasten, locatie en catering. Bij de catering let zij op HACCP, Sociale Hygiëne en de Arbowet. Controleert kleding personeel en stuurt aan. Ontvangt, al dan niet met hulp van Hostesses, de leveranciers, crew en artiesten.

Vooraf neemt de Eventmanager, ook wel Ceremoniemeester of Productiemanager genoemd, graag met u de wensen door en worden wij graag bij het voortraject betrokken zodat wij, de Eventmanager en u goed het doel van het evenement voor ogen krijgen.

Gaat u binnenkort een feestje of evenement organiseren, maar weet u niet waar te beginnen of hoe dit in te vullen? Het succes van uw bedrijfsfeest, bedrijfsreceptie, open dag of personeelsfeest versterkt de image van uw bedrijf! Onze Eventmanager van Evenementenbureau Fun & Party Match helpt u graag. Feesten waarbij de gasten met een lach naar huis gaan, waar nog weken over gesproken wordt dat geeft een kick. Zowel voor u als voor ons.



Eventmanagers Ilse & Ilse www.hospitalityladies.nl Hospitality Ladies & Managers www.hospitalityladies.nl

Voor een vrijblijvende offerte op maat kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555.
Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Hospitality Manager

Onze Hospitality Manager verzorgt een sleutelfunctie tussen uw eigen personeel en tijdelijke facilitaire-, communicatie-, registratie of congresmedewerkers.
Bij meerdere medewerkers is het niet handig voor u om doorlopend vragen te ontvangen over zaken als inhoudelijke vragen, aan- en afmelden, kleding, pauzes, roken etc.
Onze supervisor/ manager neemt dit stukje graag uit handen, communiceert en monitort de werkzaamheden met de medewerkers, stuurt aan, motiveert en werkt zelf mee, maar koppelt ook terug naar uw personeel. Deze Hospitality Manager heeft een brede rol en neemt van te voren met u de taken door en wordt graag indien mogelijk bij het voortraject betrokken.

Plant u een incentive naar het buitenland of komen juist buitenlandse gasten uw bedrijf in Nederland bekijken, dan kan onder Hospitality Manager u veel service gerichte taken voor een prettig verblijf uit handen nemen. Zij zorgt dan bijvoorbeeld voor taxi, checkt aankomst- en vertrektijden, reserveert het diner en begeleid de gasten van hotel naar uw bedrijf, het vliegveld en excursies.



Hospitality Managers huren via www.hospitalityladies.nl Events en artiestenteam www.hospitalityladies.nl

Voor een vrijblijvende offerte op maat kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555.
Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Referentie 2 Eventmanagers, 2 Piccolo's + compleet feest

"De ontvangst Piccolo's betrokken de gasten perfect bij hun act en lieten zich prima over de avond zien. Begeleide Marilyn Monroe Look a Like bij de binnenkomst van haar act. Iedereen was positief en vonden het erg gezellig. Prince als DJ en zijn solo act was geweldig. Het sloot perfect aan bij onze ideeën. De locatie was ook prima. Veel mogelijkheden en voldoende ruimte". Mikz Kinderopvang - landelijke keten.



Referentie 2 Eventmanagers, 3 Hostesses + compleet feest

"Mijn welgemeende complimenten voor de wijze waarop jullie inhoud hebben weten te geven aan de gewijzigde kwantitatieve situatie! van binnenkomst tot afscheid: alles klopt tot in perfectie! De stemming was bijzonder goed; iedereen vermaakte zich uitstekend en alle onderdelen werden gewaardeerd. De percussie-sessie en de Piano Jam band vormden daarbij de absolute hoogtepunten! Bijzondere waardering mijnerzijds voor jullie continue aanwezigheid; als interne organisatie hebben wij ons volledig als gast kunnen gedragen! Het was een geslaagd feest, dankzij jullie voortdurende inspanning." Ten Cate Modebedrijf.



Referentie PLMA

"Ilse heeft sinds 2005 bij onze 'World of Private Label'beurs gewerkt. In 2012 is ze supervisor geworden.
Er worden aan de balies veel verschillende talen gesproken, waarbij Engels echter wel het meest gangbaar is. In deze internationale omgeving schakelt Ilse zonder moeite, en is ze helemaal op haar plaats.
Ik heb Ilse leren kennen als iemand op wie we kunnen bouwen. Iemand die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Zowel vriendelijk als daadkrachtig in haar optreden naar zowel klanten als haar collega's. Het aansturen van de hostesses gaat haar heel natuurlijk af. Haar positieve houding maakt het bovendien erg prettig om met haar samen te werken."



Partymanager tijdens Wereld Haven Dagen Rotterdam

Alweer heel wat jaren geleden heeft Ilse de functie van Partymanager vervult tijdens 3 dagen Wereld Haven Dagen Rotterdam. Op de Wilhelminakade stonden toen 5 cateringpunten waar personeel diverse cateringwerkzaamheden vervulden. Onze Partymanager overzag deze punten en heeft heel wat kilometers gelopen die 3 lange dagen.
Het aansturen van het personeel, bijspringen op drukke momenten, bijvullen van benodigdheden, afromen van het geld en naar een veilige plek brengen. Bijna 17 uur per dag, maar heel erg voldaan. Gezellig publiek en een waanzinnig evenement.