

Hieronder diverse voorbeelden wat u kunt verwachten van onze Hospitality Ladies.

Onze Hospitality Manager vervult een onmisbare rol tijdens uw evenement. Met een scherp overzicht houdt zij alles in de gaten en springt direct bij waar nodig.
Ze bewaakt het stijlvolle karakter van uw event en let op een correcte zakelijke etiquette, zodat uw gasten zich op hun gemak voelen.
Een deel van uw werk neemt zij uit handen. U kunt tenslotte niet overal tegelijk zijn. Vanaf de opbouw is zij reeds aanwezig.
Zo heeft zij contact met de opdrachtgever, gasten, locatie en catering. Bij de catering let zij op HACCP, Sociale Hygiëne en de Arbowet.
Controleert kleding van personeel en stuurt hen aan. Ontvangt, al dan niet ondersteund door onze Hostesses, de leveranciers, crew en artiesten.
Vooraf bespreekt de Eventmanager, ook wel Ceremoniemeester of Productiemanager genoemd, graag uw wensen.
Door vanaf het begin betrokken te zijn, zorgen wij samen dat het doel van uw evenement volledig wordt gerealiseerd.
Gaat u binnenkort een feestje of evenement organiseren, maar weet u niet waar te beginnen of hoe dit in te vullen?
Het succes van uw bedrijfsfeest, bedrijfsreceptie, open dag of personeelsfeest versterkt de image van uw bedrijf! Onze Eventmanager van moederbedrijf Fun & Party Match helpt u graag.
Feesten waarbij de gasten met een lach naar huis gaan, waar nog weken over gesproken wordt dat geeft een kick. Zowel voor u als voor ons.

Maak van elk jubileum of bedrijfsfeest een onvergetelijke belevenis met een professionele presentator. Of het nu een Hollands feest betreft of een totaal ander thema of bevelenis; Dorotheé ís uw presentatrice.




Onze Hospitality Manager verzorgt een sleutelfunctie tussen uw eigen personeel en tijdelijke medewerkers (facilitair, communicatie, registratie of congresmedewerkers).
Bij meerdere medewerkers is het handig om dit contact uit handen te geven aan onze professionals.
Taken omvatten:
* Vragen van medewerkers over inhoud, aan- en afmelden, kleding, pauzes en roken afhandelen.
* Communiceren, motiveren en aansturen van medewerkers.
* Zelf meewerken waar nodig en terugkoppelen naar uw personeel.
* Plannen van taken in overleg met u, indien mogelijk al in het voortraject.
Voor buitenlandse gasten of incentives kan de Hospitality Manager ook servicegerichte taken uit handen nemen, zoals:
Taxi regelen en aankomst- of vertrektijden checken.
Dinerreserveringen en begeleidingen van hotel naar bedrijf, vliegveld of excursies.
Plant u een incentive naar het buitenland of komen juist buitenlandse gasten uw bedrijf in Nederland bekijken, dan kan onder Hospitality Manager
u in veel service gerichte taken voor een prettig verblijf ondersteunen. Zij zorgt dan bijvoorbeeld voor een taxi, checkt aankomst- en vertrektijden,
reserveert het diner en begeleid de gasten van hotel naar uw bedrijf, het vliegveld en excursies.





6 Dagen opbouw (voor enkele grote stand nog langer) en dan 4 showdagen.
In het kort: Tijdens de opbouw zijn er Floormanagers actief om te zorgen dat de bouwers weten waar zij terecht kunnen voor stroom en rigging, om de vervoersgangpaden
vrij te houden en zorgen dat zij een stand maken volgens hun tekening.
Tijdens de showdagen worden de medewerkers Customer Service Managers, waarbij zij aanspreekpunt zijn zodat alle standmedewerkers
goed hun verkooppraatjes kunnen doen, zonder omkijken naar andere vragen zoals schoonmaak, stroom, afbouw etc.
"For our international show at the Amsterdam RAI, ISE, we created a loyalty programme, in 2012.
As a part of this programme we launched a new customer service approach, which would be the face of our organization.
For this we hired hostesses, and with this we also found Ilse. For the past 5 year Ilse tuned out to be a great asset, and she completely understood
what we as organization wanted to achieve with our +1,300 exhibitors.
She raised her bar and her level of communicating, assisting and problem solving is tremendous,
and we have always received many positive feedback from exhibitors with regard to her approach.
She is a pleasant and dedicated colleague, who can work well independently as well as within a team.
As she is very flexible, has multiple skills and can adapt very easily to your organization culture, I would definitely recommend Ilse."





"De ontvangst Piccolo's betrokken de gasten perfect bij hun act en lieten zich prima over de avond zien.
Begeleide Marilyn Monroe Look a Like bij de binnenkomst van haar act. Iedereen was positief en vonden het erg gezellig.
Prince als DJ en zijn solo act was geweldig. Het sloot perfect aan bij onze ideeën. De locatie was ook prima.
Veel mogelijkheden en voldoende ruimte".
Voor Mikz Kinderopvang - landelijke keten.





"Mijn welgemeende complimenten voor de wijze waarop jullie inhoud hebben weten te geven aan de gewijzigde kwantitatieve situatie!
van binnenkomst tot afscheid: alles klopt tot in perfectie! De stemming was bijzonder goed; iedereen vermaakte zich uitstekend en
alle onderdelen werden gewaardeerd. De percussie-sessie en de Piano Jam band vormden daarbij de absolute hoogtepunten!
Bijzondere waardering mijnerzijds voor jullie continue aanwezigheid; als interne organisatie hebben wij ons volledig als gast kunnen gedragen!
Het was een geslaagd feest, dankzij jullie voortdurende inspanning."
Allround Bedrijfsfeest voor Ten Cate Modebedrijf.




"Ilse heeft sinds 2005 (tot 2024) bij onze 'World of Private Label'beurs gewerkt. In 2012 is ze supervisor geworden.
Er worden aan de balies veel verschillende talen gesproken, waarbij Engels echter wel het meest gangbaar is. In deze internationale omgeving schakelt Ilse zonder moeite,
en is ze helemaal op haar plaats.
Ik heb Ilse leren kennen als iemand op wie we kunnen bouwen. Iemand die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Zowel vriendelijk als daadkrachtig in haar optreden naar zowel
klanten als haar collega's. Het aansturen van de hostesses gaat haar heel natuurlijk af. Haar positieve houding maakt het bovendien erg prettig om met haar samen te werken."





Alweer heel wat jaren geleden heeft Ilse de functie van Partymanager vervult tijdens 3 dagen Wereld Haven Dagen Rotterdam. Op de Wilhelminakade stonden toen 5 cateringpunten
waar personeel diverse cateringwerkzaamheden vervulden. Onze Partymanager overzag deze punten en heeft heel wat kilometers gelopen die 3 lange dagen.
Het aansturen van het personeel, bijspringen op drukke momenten, bijvullen van benodigdheden, afromen van het geld en naar een veilige plek brengen.
Bijna 17 uur per dag, maar heel erg voldaan. Gezellig publiek en een waanzinnig evenement.


