Hospitality Ladies & Eventmanagement
hoek
hoek


Organisatie assistenten

Hieronder diverse voorbeelden wat u kunt verwachten van onze Hospitality Ladies.


Hospitality Ladies © www.oudhollandsentertainment.nl

Organisatie- of Productie assistent

De Organisatie assistent kan dezelfde functie als de Officemanager vervullen, maar is dan ook op de vloer te vinden. Onze Lady voelt zich als een 'spin in het web', assisteert in de ontvangst van sprekers en artiesten, let op details zoals bewegwijzering, aankondiging van workshops op de deuren, geeft runners de opdracht om brochures aan te vullen, houdt tijdschema's in de gaten. Op de dag van uitvoering moet er vaak veel gebeuren wat u niet altijd alleen afkunt. Huur onze organisatie assistente in en zij helpt u waar nodig.



hoek
hoek
hoek
hoek


Virtual Assistent

Anno 2020/2021 is online en thuiswerken een must. Digitale hulp op afstand kan dan handig zijn. Enkele dames zijn in te zetten die u ondersteunen tijdens een online meeting. Of als live vraag en antwoord voor uw website. Dit kan zijn van 1 dag tot meerdere dagen.
Onze eigenaresse Ilse heeft diverse online congressen en korte meetings op deze manier begeleid. Iedere opdracht is uniek en vergt flexibiliteit en interesse in de techniek.

Voor een vrijblijvende offerte op maat:
Optie aanvragen bij www.funenpartymatch.nl Mail ons www.funenpartymatch.nl Telefoonnummer van www.funenpartymatch.nl
Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.



hoek
hoek
hoek
hoek


Personal Assistent

Geen virtuele assistent, maar een persoonlijk betrokken Lady op de vloer. Zij verzorgd onder andere het dagelijkse management zoals tijdsplanning, beantwoorden van telefoon en maken van notities tijdens uw vergadering. Tickets boeken, reizen plannen, hotel reserveren, shopping gezelschap dame wanneer uw buitenlandse gast zijn partner meeneemt, meeting voorbereiding. Dit alles behoort tot de zakelijke mogelijkheden. Dit kan zijn van 1 dag tot meerdere dagen.



hoek
hoek
hoek
hoek


Office manager

Wanneer u als organisatie een aparte ruimte boekt lopen medewerkers of press in en uit. De Officemanager zorgt dat de ruimte schoon blijft, zorgt dat de catering op orde is, verzorgt printer werkzaamheden, zoekt voor u en uw medewerkers leuke uitgaanstips, boekt uw restaurant voor 's avonds en belangrijk 'bewaakt' de ruimte.

Voor een vrijblijvende offerte op maat kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555.
Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.



hoek
hoek
hoek
hoek


Organisatie- of Productie assistent

De Organisatie assistent kan dezelfde functie als de Officemanager vervullen, maar is dan ook op de vloer te vinden. Onze Lady voelt zich als een 'spin in het web', assisteert in de ontvangst van sprekers en artiesten, let op details zoals bewegwijzering, aankondiging van workshops op de deuren, geeft runners de opdracht om brochures aan te vullen, houdt tijdschema's in de gaten. Op de dag van uitvoering moet er vaak veel gebeuren wat u niet altijd alleen afkunt. Huur onze organisatie assistente in en zij helpt u waar nodig.

Voor een vrijblijvende offerte op maat kunt u mailen naar info@hospitalityladies.nl of bellen naar 0186-694555.
Of maak gebruik van het contactformulier. Een snel en accurate reactie is 'part of our mission'.

Personal Assistant huren - Hospitality Ladies © www.hospitalityladies.nl Receptioniste huren - Hospitality Ladies © www.hospitalityladies.nl Personal Assistant huren - Hospitality Ladies © www.hospitalityladies.nl Officemanager huren - Hospitality Ladies © www.hospitalityladies.nl



hoek
hoek
Algemene Voorwaarden + Privacy
Onderdeel van Evenementenbureau Fun & Party Match / 2022
Facebook www.hospitalityladies.nl
Twitter www.hospitalityladies.nl
Instagram www.hospitalityladies.nl
LinkedIn www.hospitalityladies.nl