Onze Organisatie Assistent is actief op de vloer te vinden. Onze Lady voelt zich als een 'spin in het web' met nauwkeurigheid en oog voor detail.
Op de dag van uitvoering moet er vaak veel gebeuren wat u niet altijd alleen afkunt. Huur onze organisatie assistente in en zij helpt u waar nodig.
Onze Hospitality Lady heeft sinds 1996 ervaring in de evenementenbranche en heeft een organisatietalent en kan goed overzicht houden.
Communicatief vaardig, zoals mondeling als schriftelijk. Snel, flexibel maar ruistig kunnen schakelen in onverwachte situaties.
Taken waar u aan kunt denken:
* Aanspreekpunt op de vloer: Assisteert in de ontvangst van sprekers en artiesten, let op details zoals bewegwijzering, aankondiging van workshops op de deuren etc.
geeft runners de opdracht om brochures aan te vullen, houdt tijdschema's in de gaten.
* Planning en agendabeheer: Het inplannen en controleren van afspraken, agenda’s up-to-date houden.
* Organisatie van bijeenkomsten: vergaderingen voorbereiden, ruimtes reserveren, catering regelen, presentaties samenstellen.
* Ondersteuning van projecten: deadlines bewaken, afspraken opvolgen, informatie verzamelen.
Organisatie Assistente Nanicha reisde af naar het Postillion Hotel in Rotterdam, direct naast het WTC gelegen.
De gasten van het congres Global Martime Week verbleven in het hotel en konden binnendoor naar hun congreszaal in het WTC. De rest van de grote eventhal was leeg.
Zij hielp de organisatie een-op-een met het overzicht houden van de strakke planning qua speeches, koppelen van geplande gesprekken van deelnemers met standhouders,
de registratie, vragen beantwoorden, lunch checken, contact met hotelmedewerkers etc.
Global Maritime organisatie:
"Nanicha was great and helpful. Thank you, Untill next time."
Hostess Anneke heeft 2 dagen in het Mariott Hotel in Rotterdam gewerkt voor de Green Shipping Summit meeting.
Zij hielp 1 op 1 de organisatie met registratie, het zorgen van een soepel verloop van het programma, hield de microfoon vast tijdens de vragen rondes en draaide haar hand niet om als fotograaf te fungeren.
Wisdom Events:
"It was great working with you and Anneke! Thank you. We will sure call again for our next Dutch event."
Wisdom Events heeft ons in januari 2025 ook weer geboekt. Dit keer 2 dames die hielpen met de registratie, koppelen van gasten tijdens de meetings en begeleiden van de award ceremonie.
Adelheid Roosen Theatergroep:
5 dagen Women Shelter Congres met begeleiding van de Adelheid Theatergroep, Princes Mary van Denemarken, Koningin Maxima, Dr. Mugwege en meer.
"Dank voor de fleurige elegantie."
"Dank je wel. Het was een heerlijkheid om in het World Forum te mogen wonen. Voelde ons ontvangen, gedragen en opgetild. Geknielde dank hiervoor."